Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Jag kom precis hem från Olivia

Eller.. Precis och precis, snarade för kanske 1 timma sedan för att min dator är så underbart snabb på att starta. Men den kvinnan gör mig varkligen glad, det känns som om man laddar batterierna varje gång man är med henne. Även om man bara glor på TV eller rakt in i en vägg. Det är något speciellt med den kvinnan som man inte riktigt kan beskriva med ord men jag är i alla fall världens turgumma att få ha lärt känna henne för nu kommer jag förhoppningsvis aldrig att tappa kontakten med henne eftersom att det skulle ta knäcken på mig. Håller ihop i vått och torrt, lätt och svårt, varmt och kallt, skratt och gråt.

- sommar skulle inte suttit fel nu.

Postat av: Olivia

älskar dig min emma! jag har aldrig tråkigt med dig, kommer nog aldrig ha de. du är min energikälla, mitt kraftverk, haha<3 kommer aldrig släppa taget om dig!

2010-03-04 @ 23:32:10
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: kinkey

HAHAHAH sååååå härlig bild!!!!<3<3<3<3<3<3........................<3

2010-03-05 @ 13:27:54
Postat av: kinkey

HAHAHAH sååååå härlig bild!!!!<3<3<3<3<3<3........................<3

2010-03-05 @ 13:28:28
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-