Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hej och hå, jag lever

Igår blev det ingen uppdatering över huvud taget, det var väldigt länge sedan det gick en hel dag sist. Men jag har ju en bra förklaring såklart. Det blev till att gå hem till Frida Liljeberg, där vi blev 10 personer (Jag, Frida, Dagge, Johanna, Thilda, Emmy, Embla, Marcus, Mocke och Oliver) igår och vi hade det riktigt mysigt och roligt ska jag säga er.
Bilder blev det dessvärre inga från min sida, förutom den här nere som jag så flitigt tog med min mobilkamera innan vi åt tacos. Men jag vet att Frida och Thilda tog bilder, så dom kommer väl att läggas upp här så fort jag får handskarna på dem. Men idag är de båda på Kent konsert så det blir nog först imorgon eller senare. Plannering är ju inte direkt min starka sida. Men bättre sent än aldrig som jag brukar säga.

Vi såg på de här två filmerna också, en komedi och en skräckis. Båda är helt klart sevärda, även om jag iprincip aldrig ser på skräckfilmer så var den ju i alla fall läskig.


Emmy (som ser lite elak ut, tyvärr utan sin turban), Thilda, Dagge och Johanna.

Postat av: Frida

åh. KYLE GALLNER <3<3 :D

2010-03-21 @ 01:28:24
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-