Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

det är dax för freadgsmys!

Efter skolan idag åkte Jag, Frida och thilda in till Göteborg för att shoppa lite. Jag hade inte tänkt köpa något men Thilda är en sån shoppingnörd så det liksom smittade av sig på mig. Jag fick tag på en tröja och en mycket snygg kavaj (som dock inte är till mig själv, men än så länge så är det ju jag som har betalat den, hehe). Sedan blev det ju också Subway, inte helt oväntat, fast idag matade vi inga uteliggare som förra fredagen.

Okej, jag antar att jag får ta det här eftersom att vi nästan lade oss ner på marken av skratt på perrongen i Göteborg. Men vi gick där, så gick det en gubbe mot oss och så vände han sig om precis när han var brevid mig och så fick jag nästan ett stolsben i huvudet för att han hade en stolsram runt sig, så det stack ut 4 stolsben från ryggen på honom, jag gav ifrån mitt ett svagt "WTF" och går sedan vidare, sedan vänder jag mig om och ser att han verkligen har en stol som sitter fast på honom runt om hans överkropp, Frida och Thilda vänder sig sedan om och säger nästan i munn på varandra exakt samma som jag hade sagt innan. Sedan skrattade vi tills vi grät ungefär, och jag har ingen aning varför för det var egentligen inte roligt, men det såg bara så sjukt galet ut så det  blev för mycket för våra sockerfyllda trötta kroppar.

Men sedan var ju inte det det som fick oss att skratta mest denna dag. För eftersom att vi efter det, när vi satt på pendeln, var ganska (eller väldigt) fnittriga så skrattade vi åt nästan allt. Och när jag ska ta en stor klunk dricka så säger självklart Thilda något JÄTTE roligt (vill inte skriva det här, pga att min humor då kommer att bli mobbad) men jag kunde verkligen inte hålla mig så jag sprutade ut dricka runt om mig och på Frida framför mig. Vagnen var nästan full, jag skrattade tills jag inte kunde andas och de andra också. Seriöst, det var inte okej. Det såg säkert ut som om jag kräktes men det är väl trevligt. Hahaha, alltså jag sitter här och skrattar för mig själv, för det var så sjukt pinsamt. Men, haha, alla måste ju vara bra på något.


99 kronor / H&M - Mycket trevligt.


En del av min lilla olycka.

Postat av: Frida

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! <3 (och min fot ser bruten ut?)

2010-03-05 @ 20:55:32
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Dagge

Frida, du tjatar alltid om dina kroppsdelar.. HAHA (;

i är fan stööördaaa ja ville också vara meeeeeed -.- ♥

2010-03-06 @ 00:08:35
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-