Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Är det måndag eller?

Ärligt talat så visste jag inte för 10 minuter sedan om det var onsdag eller måndag. Jag tog det ganska hårt när jag märkte att det bara var måndag och satte mig och surade lite för att sedan märka att jag inte hade bloggat mer än ett litet argt inlägg imorse. So here goes.

Skoldagen var väl inte direkt rolig med inte så otroligt tråkig heller, men det finns verkligen inget att säga om den. Vi åt vitling till lunch, det är tydligen någon sorts fisk. Trevligt. Sedan är det ju måndag, vilket betyder Kungsmässan för mig, Johanna, Olivia och Dagge. Marcus och Oliver hängde också med en stund, men vi gjorde väl inte så mycket över det normala vi gör en måndagseftermiddag. Förutom att Dagge och Johanna lyckades luta sig mot en nymålad vägg. Haha, klantar!


Postat av: johanna

hahaha fin bild.. xD <3

2010-03-08 @ 21:02:35
URL: http://johannameh.blogg.se/
Postat av: Dagge

Teheee (a'♥

2010-03-08 @ 22:32:01
Postat av: Olivia

hahahhha klantar!

2010-03-09 @ 09:52:15
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-