Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

vad roligt jag har

Jag måste ha väldigt roligt här när jag sitter och bara väntar i fem minuter på att den ska visa 14.14.14.14. Japp, humöret är på topp och jag lever livet nu under sommarlovet.
Okej, det var väl inte riktigt sant men imorgon hoppas jag att det blir ändrig på det. För idag gjorde jag absolut ingenting.
Men Marcus sa att vi skulle vara tillsammans imorgon, fast han har inte berättat vad vi ska göra, vilket är lite läskigt. Men det ser ut som om det ska bli fint väder imorgon så det blir nog mysigt vad han nu än har hittat på.

Förövrigt sitter jag och tittar på Disney Channel, dricker god varm oboy och skrattar för mig själv. Hur gammal är du nu igen Emma?

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-