Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Tur att det finns zoom !

Den här bor i min tvättstuga. Vilken tur att jag älskar spindlar då. Eller inte! Seriöst kan jag knappt se på bilden, för jag får anfall. Men jag tänkte skrämma livet på eventuella framtida gäster som kommer besöka mitt hus. Det bor en i Duschen också, dock inte riktigt 5 centimeter lång. (= Lika stor som min handflata ungefär)



Det kliar överallt nu, haha, fy.

Ett väldigt intressant inlägg för övrigt. Om ni ville veta så är det Pappa som har fått för sig att vi ska börja ta kort på alla stora spindlar i huset (ja, det finns många olika). Det är först idag som jag gjorde det, mest för att bevisa att jag vågade. Jag behöver inte erkänna att jag fortfarande skakar..

Postat av: Louise

Försöker du ta livet av mig kvinna?! :O

Höll på att ramla av stolen...

2010-06-12 @ 19:37:55
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-