Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Tisdag, Actionpark for the win!


Dagge och Emma är taggade, fast fryser.


Killarna skejtar förfullt.


Dagge (som tycker sin lugg blev ful av någon anledning)


Daggzor.


Alex, Marcus och Skatan !


Dagge när vi kom hem, man ser inte så bra, hon ser faktiskt rätt läskig ut, haha.


Och det här var det absolut sista jag såg innen Dagge släckte lampan brevid mig. Faktiskt förvånad öve att jag inte drömde mardrömmar, hahaha. Jag gillar dig ändå Dagge!

Men det var en sjukt rolig dag med mycket skratt och skoj. Vi gick på bio efter skejtandet också, Komisarie Späck, vilket var en galet rolig film, hahaha. Annars drack vi multivitamindryck och åt vaniljdrömmar från Netto. Alla ville bli kompisar med dem som hade kakor, haha.

Postat av: Fedde

Määääh ja kanske gillar mitt taaak!!! :D

2010-06-23 @ 22:30:00
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-