Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

That's what I'm talking about

Okaj, denna veckan har jag inte bloggat om men jag har heller inte gjort så mycket. I måndags vaknade jag upp i min säng med Marcus vid min sida vilket alltid är lika mysigt varje gång. Vi åt frukost (för ovanlighetens skull) och sedan städade jag (och bloggade, duktig som jag är) medans Marcus, den latmasken somnade en stund till eftersom att han tydligen inte kunnat sova på natten.
Anyway, så åkte vi sedan till Anneberg och Marcus mysiga hus för lite omväxling och vi kollade på 2 filmer, där jag somnade i början på den andra, men jag tittade i alla fall på slutet av den när jag vaknade till igen. Sedan somnade jag gott i en varm go säng och vaknade sedan upp idag och åt frukost igen ( ! ). Dock i form av kakor, men ändå frukost. Vi hann äta en gång till också medans vi tittade på film (haha, vi gillar att göra det). Sedan, efter en lunch också så åkte jag in till Kungsbacka och hem till Johanna, där också Olivia ruvade framför TVn. Vi tittade på några avsnitt av Förhäxad, AFV och Scrubs. Sedan skulle Johanna åka iväg och Jag och Olivia följde varandra till Stationen där vi satte oss på olika bussar och åkte hem. Här hemma har jag ätit mat och ska snart dra mig vidare till Olivias place, där även Johanna och Dagge ska vara sedan också.

Yep, that's pretty much it.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-