Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Stockholm imorgon

Jahopp, jag tror inte jag har nämnt det tidigare men imorgon ska jag till Stockholm med min kära kollega (haha va?) Frida, och vi ska gå på Twilight Event och titta på Kristen och Taylor. Eftersom att Frida vann biljetter, annars skulle jag faktiskt inte åkt. Men det ska bli riktigt roligt, hoppas jag!

Haha, och våga inte säga att det inte är värt att vara i Stockholm i 9 timmar för att sedan ta en skruttig buss hem (i brist på pengar) hela natten i 7 timmar! BARA för att se Kristen Stewart och Taylor Lautner hehe. Är man galen så är man. De visar antagligen lite nya delar från Eclipse också, iiip.

Första bilden är snodd från Fridas Blogg.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-