Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Jaha ja.

Då är det såhär att jag ska till Stockholm om ett par timmar för att fixa visum till USA. Trevligt, haha, ja Stockholm har jag ju varit i mycket nu på sistone så jag har väl inte direkt något emot staden, men fattar ni hur många timmar jag har lagt på att åka fram och tillbaka? Haha, jag räknade det till ungefär 26 timmar om jag räknar med det jag ska åka idag och imorgon. Och det är liskom de senaste två månaderna..
Nu måste jag äta något innan jag svimmar av känner jag. Men vi får se när vi hörs igen, Tjo flöjt!

Postat av: Daniel

Härligt med USA

ät nu så du orkar!!!

2010-06-30 @ 22:49:58
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Debbie

kommer du fortfarande att blogga när du har åkt till usa? jag hoppas det. det var du som inspirerade mig till att skaffa en blogg, att läsa twilightböckerna och att tycka om robert pattinson och jag vill ha mer inspiration från dig så fortsätt skriv, snälla?

2010-06-30 @ 22:54:54
URL: http://debbiedoo.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-