Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

I'm falling to piiiiiiiiiiiiieces

Hallå brus.
Jag sitter och lyssnar på The Script och går igenom min bilddagbok (haha vad roligt det låter, inte) Så går jag tillbaka till 2008 och ser till min förvåning att .. ja titta själva: (printscreenat från min bilddagbok)



Hahaha, orka att jag hade glömt att jag hade sett The Script live. Dom är bra, jag visste nog inte vilka det var där, men nu lyssnar jag jättemycket på dem.

Intressesmurfarna hoppar, jag vet. Men jag tyckte det var lite läskigt.

The Script - The man who cant be moved



The Script - Breakeven


The Script - The end where I begin



The Script - Before the worst

Postat av: Dagge

Skojjar du? Ååååh ja älskar the script.. orkaaaa att dom va i göteborg och på nrj in the park utan att ja visste om deee -.-.. Jaja.. så går de när man inga vänner har..(:

2010-06-17 @ 17:04:05
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-