Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

tisdagskris

Nu har jag suttit och installerat, fixat nya grejer, lagt över bilder, infornmation och så vidare på den nya datorn och nu ska jag ta mig tiden att blogga hade jag tänkt.

Idag var vi på Tjolöholm med alla 1or och 2or från skolan. Där spelade vi brännboll och hade det mysigt. Men detta har jag säkert redan skrivit. Vi gjorde inte så mycket mer, men det var en fin dag och jag tror jag brände näsan lite. Blir fint till min persikofärgade klänning imorgon.
Jag och Dagge cyklade ju som sagt till Kungsmässan och där mötte vi Olivia och Johanna och vi tjattrade med dem ett tag innan Olivia var tvungen att gå. Sedan träffade vi Annie och vi hamnade på McDonalds en stund tillsammans, vilket var mycket trevligt eftersom att vi inte har umgåtts med Annie på väldigt länge! Min mobil dog också, så den vackra bilden på bruden får jag tacka Johanna för.
Nu sitter jag och lyssnar på Håkan Hellström och taggar inför sommarlov imorgon. Några från klassen och jag ska till Liseberg sedan också, ska bli massa kul, har inte varit där sedan december! Ska bli roligt roligt. Sedan har ju sommarlovet startat, så ingen vet när ni hör från mig igen. Imorgon? på fredag? nästa vecka? nästa månad? Haha, jag skulle gissa på imorgon...

Fråga inte om rubriken fresten, har ingen aning själv varför det är kris av något slag.

Postat av: annie

Emma, bilden ärså fet inte ok <3

2010-06-03 @ 17:54:32
URL: http://gallingebryden.devote.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-