Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Grattis Johanna 17 år !

Johanna min allra bästa vän
Med dig har det alltid varit spring och ränn
Ibland är du bara så galen som det bara går
Du har klippt dig och har jättefint hår
Idag är det din födelsedag och jag vill bara säga
Att med dig mår jag bra utan att behöva greja
Det behöver bara vara du och jag
Och så helt plötsligt gör du min dag
I hela mitt liv har du funnits där
Och du ska veta att jag alltid finns här
Även om jag inte är nära och du är i smärta
Så tar du bara handen och håller på ditt hjärta
Där är jag alltid kvar
Och vilken galet jävla tur jag har
Att ha dig som kompis
Din humor är bajs och kiss
Men det passar ju ganska bra för jag
Är likadan och det tar nog ett tag
Innan vi blir av med det där
Men just nu är vi här i världen tillsammans
Och livet går som en dans
Så länge jag har dig vid min sida
För det vet jag att jag har hela tida (haha)
Du och jag föralltid tills döden sa vi, minns du?
En gång var jag Nasse och du Nalle Puh
Men du är helt enkelt alltid min bästa polare
För jag vet att det inte går att bli coolare
Och vet att du alltid ställer upp för mig
Grattis på din födelsedag, jag älskar dig.





Til' the end bro!

Postat av: elin hansson

gud va fint, haha ni passar verkligen ihop :)<3

2010-06-23 @ 21:13:56
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-