Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Grattis Frida 17 år !

Såklart ska presenten strax få vandra över gatan och hem till fröken Frida Liljeberg, som fyller 17 långa år idag. Och som traditionen lyder så ska hon såklart få en dikt här på bloggen, så here goes.



Frida Lady GaGa Liljeberg
Jag tycker din tröja har fin färg
På bilden, för jag har en likadan
Höhö, tur att jag inte är japan

För då skulle jag ju aldrig träffat dig
Om jag bodde i japan då
Men nu är det ju så att jag är mig
och jag tycker det ska vara så

Fint jag fixade rimmandet där
Jag som brukar rimma såhär
Det är inte alltid så lätt
att alltid göra rätt

Men jag tycker i alla fall
att du är ball
för du gör mig glad
även om jag skriver en rad

Som nästan inte handlar om dig
utan jag bara skriver ord som kommer ur mig
haha, men jag gillar dig Frida
Innan brukade du rida

Jag med, men nu har vi båda slutat med det
Som tur är är vi fortfarande lika het (a)
Jag har otroligt roligt med dig i mitt liv
Och jag skulle inte brytt mig om du hette Siv

Inte om du hette Gunnar heller
Eller Miller, Möller eller Meller
Men du passar som en Frida tycker jag
Och jag hoppas att du får en fin födelsedag!

Grattis på dig galning!

Postat av: Frida

hahaha, fin dikt!

tack du emma. (: <3

2010-06-12 @ 12:41:02
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-