Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Glassen är slut

Och jag får väl erkänna att jag mår lite bättre trots allt. Glass hjälper verkligen i verkligheten lika bra som på film. Haha. Imorgon ska jag och brorsan upp tidigt och jobba nästan hela dagen, roligt (inte) men pengar är ju alltid trevligt så det är väl värt efteråt ändå. Fredagen kommer också bestå av jobb antagligen om vi inte blir klara imorgon, vilket jag tvivlar på. Så Emma har fullt upp de närmaste dagarna, men jag hittar alltid tillfälle att blogga, det vet ni.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-