Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Allt för att hålla mig borta

Okej, så här ligger det till.
Marcus tror inte att jag klarar en vecka utan Facebook så jag tänkte bevisa för honom att jag visst klarar mig utan Facebook. Man gör ju näst intill ingenting i timtal när man sitter framför det. Jag har nu klarat mig i ca 24 timmar och fingrarna kliar seriöst. Jag visste inte att det var så illa, haha. Men jag tänker inte ge upp.. än. Tre dagar måste jag klara i alla fall? Jag vet inte, det är svårare än ni antagligen tror.
Men jag har suttit och spelat onlinespel och fixat lite med bloggen bara för att hålla mig borta. Ska nog ta och se en film sen, men först ska jag klara mitt highscore på Tower Defence.

Haha, vad nördig jag låter.

Postat av: johanna

HAHA! jag ska såå logga in på facebook imon när du kollar på! ;)

2010-06-24 @ 22:21:02
URL: http://johannameh.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-