Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Somehow growing old feels fine

På måndag åker jag och Familjen på bilsemester genom världen, vi kommer besöka till exempel Berlin, Prag, Graz och tillslut kommer vi att hamna i Kroatien i en vecka innan vi drar tillbaka. Hela resan kommer att ta ungefär tre veckor. Så vi kommer hinna se mycket fint men också få njuta av somnmarlovet i solen. Jag kommer nog inte att uppdatera alls mycket under tiden vi är borta, men så fort jag ser en dator jag kan använda så ska jag försöka uppdatera er om att jag lever.
Men det ver inte det jag skulle skriva och det är ju ett par dagar kvar. Men när jag kommer hem igen så är det Nitton, NITTON dagar kvar tills min stora resa. Den är ju lite längre än tre veckor..
Det är mycket nya regler och allt är nytt så jag sitter nu med en bok i handen. Det är en Guide till Amerikaner som tydligen ska hjälpa mig att förstå dem bättre. Jahopp, vi får se hur det går.

Xenophobe's guide to the Americans.

Postat av: frida

dollar och french fries. allt man behöver veta?

2010-07-08 @ 23:22:56
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-