Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Jag sitter här och äter Tacos !

Jag hade ju tänkt skriva frukost istället för Tacos, men då skulle jag ju ljugit lite, vilket jag inte gillar att göra. Jaja, Marcus familj bjöd mig att följa med dem en dag till Falkenberg, där de har sin husvagn, och såklart så följde jag med. Haha, alltså hans familj är jätterolig, hade en jättefin kväll igår och dag idag (fin mening).
Vi såg på Great Balls Of Fire och gick en strandpromenad vid solnedgången igårkväll, och jag klarade rekordet på Harpan... hehe. Sedan pratades det och massor innan vi gick och lade oss och såg lite mer på filmen innan vi somnade i Husvagnen. Imorse vaknade vi och åt färska frallor och spelade kort. Det var finfint, mest eftersom att jag vann nästan varje gång..
Sedan packade vi ihop och åkte till stranden där vi var en stund, fikade och myste i värmen. Nu är jag hemma och ska äta upp min tacos. För sedan ska jag på bio, Eclipse för andra gången. Lite nördvarning på det, men vem bryr sig? Filmen är bra. Så mamma, jag och Mathias åker in snart, och träffar Marcus där som också ville följa med, så ska vi gå på bio.
Japp, nu har ni blivit lite uppdaterade och ni vet att jag lever. Vi får väl se när vi hörs igen, jag försöker ta vara på min sommar men samtidigt så är jag ju beroende av bloggandet så det ryckte lite i fingrarna när jag såg datorn igen. Haha. Nördvarning igen? Troligtvis..'

Postat av: frida

jag har faktiskt också sett den två gånger på bio.

fast det är en tradition. varje film ska ses två gånger på bio. haha. (:

2010-07-04 @ 22:33:42
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-