Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Imorgon bär det av

Europa med bil i 18 dagar. Första stoppet blir Berlin, där vi ska vara i 2 nätter, sedan åker vi vidare till Prag där vi ska stanna lika länge och efter det så ska vi åka till Graz (Österrike) och efter en natt där så ska vi åka till Kroatien där vi ska vara i en vecka och hemvägen sedan har vi inte bokat så vi har ingen aning om var vi hamnar men jag vet att den 27-28e ska jag träffa på Marisa i Hannover där hon bor (Utbytesstudentetn som bodde hos familjen jag ska bo hos sedan i USA, fast detta året) Det ska bli riktigt roligt, och sedan den 29e kommer jag hem till Sverige igen. Och är där för att stanna tänkte jag skriva, men det är ju inte så sant. För 19 dagar senare så bär det verkligen av. Men jag har bestämt mig för att inte tänka på det förrän jag kommer hem från Europa, nu ska jag bara njuta av tiden med min familj och skratta och vara glad.

Men........... jag har desvärre inte orkar börja packa än. Haha.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-