Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Har ni saknat mig?

Haha, det finns nog olika svar på den frågan och ni behöver inte svara. Jag har inte uppdaterat på 1 vecka och fem dagar, tror faktiskt det är ett rekord jag har slagit.

Vi har haft det himla bra genom Europa, jag och min familj, badat, solat, settden sjukt fina och coola staden Berlin, vackra Prag (Tjeckien), Graz i Österrike, mycket av Kroatien, Italien, och ännu mer av Tysklandpå vägen tillbaka. Världen är sjukt vacker och borde undersökas mer, men livet har ju bara börjat så det lär ju bli så sedan.
Jag tog under dessa nästan tre veckor 1112 bilder som jag kommer att välja ut kanske 50 stycken (vilket kommer ta tid) som jag kommer lägga upp här. Men nu är det ju så att jag åkte direkt hem till Marcus igår utan att ens se Fjärås så kameran ligger där.

Vi får se när detta galet långa inlägg om Europaresan kommer att äga rum här på bloggen. Nu ska jag äta tacos och sedan drar jag mig mot Anneberg igen.

Tjoflöjt!

Postat av: frida

Emma, vill du hjälpa mig med en sak på bloggen?



Och jag har saknat dig i alla fall! (:

2010-07-29 @ 23:03:24
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Frida

Du kan få hjälpa mig också.. Min blogg ser hemsk ut.. Vad håller du hus kvinna ? ♥

2010-08-01 @ 22:19:58
URL: http://mysweetestthing.blogg.se/
Postat av: frida

undrar samma sak som frida med stort F. daggeeeee daggmaaaask :D:D:D (jag är inte alls övertrött)



håller marcus dig som gisslan eller nåt? och förresten, varför står er bil på den där allmänna parkeringen på kornvägen och inte på er uppfart??? undrar det varje gång jag cyklar förbi!

2010-08-02 @ 04:03:12
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-