Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Grattis Sara 7 år !

Sara du måste vara den galnaste jag vet
Du har energi större än en stucken get
Du är min enda syster och då också den bästa
Du är glad och sprallig för det mesta
Vi har något som ingen annan har, och det är inget att klandra
Vi har det bästa som finns, vi har varandra
Speciell är ett bra ord för att beskriva dig
För du är världens mest speciella lilla tjej
Universums sötaste syster är min
Och du är bäst av oss när det gäller plockepinn
Jag tror inte att det finns en så fin syster som du
Och jag kan inte fatta att du redan fyller sju
Sju långa år har vi haft tilsammans, du och jag
Och vi är inte klara än på ett väldigt långt tag
Vi har hela världen och hela livet kvar
Vissa stunder är det jag som har
Sån tur att jag har dig nära
Än har du mycket kvar att lära
Men en sak kan du bäst av alla
och det är att tralla
Och äta Choklad
Men bäst är du på att göra Emma glad
Jag skulle inte klarat mig utan dina ord eller ditt skratt
Som när du testar en rolig hatt
Du kan göra vad som helst glatt och bra
Och idag är det din födelsedag, Hurra!
Du finns alltid där när jag behöver en kram eller hjälp med nåt
Och du betyder så mycket för mig din lilla tummetott
Du är den bästa lilla tjejen som finns
Och bara du minns
Mig när jag åker ifrån dig sen
Det vet jag att du gör, men
Du kommer att bli så stor utan att jag är med
Du kanske blir lika lång som ett träd?
Ett litet träd kanske då
Men du ska veta att det är väldigt få
Som får mig att må så bra som du
Och jag kommer att sakna dig så mycket ju
Lova att ringa och prata med mig
Så ska du veta att jag föralltid och evigt kommer älska dig!

Grattis på födelsedagen Plutteprutten, hoppas du får det bra, även om vi bara ska åka bil på hela din födelsedag. Jag vet att du kommer att vara lika glad ändå.


Postat av: frida

ni är så söta! (:

2010-07-13 @ 16:04:39
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-