Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

ska jag skratta eller gråta?

Emma: Mamma, jag har verkligen letat överallt efter mitt CSN kort! Jag hittar det inte! Jag har inte ens använt det en enda gång..
Mamma: Hmm... [rotar igenom en pappershög i lådan närmast mig].. E det det här gula?
Emma: ... Mmh.



Jaja, nu har jag det i alla fall. Och har inte plannerat att tappa bort det igen.


Postat av: Anonym

Happy Thoughts

2010-01-10 @ 18:38:29
Postat av: Olivia

jättebhra

2010-01-11 @ 09:12:11
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-