Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

och jag som gillade torsdagar

Nu är läget såhär:

Torsdagar var min drömdag, jag brukade vakna på morgonen och göra små glädjeskutt när jag märkte att det var torsdag (okej, kanske lite överdrivet, men ni fattar). För det första betydde det att jag slutade tidigt i skolan, vilket var ungefär den enda anledningen till att jag brukar vara glad på torsdagar. Sedan är ju en anledning också pannkakor till lunch, men det behöver vi inte gå in på.
Men nu är ju läget att jag ska åka iväg nästa år, till USA. Och jag vill verkligen ha klart Matte B innan jag åker så att jag slipper göra om kursen när jag kommer hem. (Jag har börjat med matte B men det tar ca 1,5 år att göra klart kursen här). Nu när jag har bestämt mig för att göra klart kursen, och det betyder - Hejdå Torsdagsglädje.
Efter sista lektionen ska jag hoppa in på tvåornas matte B lektion i 1,5 timmar istället för att åka hem och dricka choklad. Dessutom så ska jag ju jobba ikapp dessa tvåor som är 1 år före mig i boken. Det känns inte riktigt så lovande, men om jag inte försöker så vet jag att jag kommer att ångra mig när jag sedan kommer tillbaka. Japp, jag ville bara dela med mig av mina problem, och kanske varna er att inläggen kommer att minska i antal under nästa halvår.

Kul.

Postat av: Anna

Du klarar det om du vill!

2010-01-21 @ 13:10:42
Postat av: daaniela

- vad kul att åka till USA:)

2010-01-21 @ 13:35:14
URL: http://daanielab.blogg.se/
Postat av: Olivia

Happy Thoughts

2010-01-21 @ 15:12:54
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-