Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

jag måste bli bättre på att ta bilder

Idag hade Mpk09 bara 1 lektion, dock var den i tre timmar men det gick ganska fort ändå. Efter den lektionsdagen så begav Jag, Frida, Marcus, Oliver och El Rysso till en busshållplats väldigt mycket längre ifrån skolan än det skulle ta att gå till stationen. Men, som sagt så är jag inte den enda som är lat i min närhet. Så där satt vi och väntade på bussen i en halvtimma, när det skulle ta oss 10 minuter att gå dit vi skulle. Fast vi hittar ju alltid på något kul att göra, eller så händer det bara roliga saker som får en att skratta ändå. Som det hysteriskt roliga ögonblicket när Ryssen ramlade på en isfläck.
Sedan hängde vi en stund på Kungsmässan också, där Frida åt Sushi, som tydligen är väldigt svåruttalat. Precis som "Västkustskt", som jag aldrig har kunnat uttala. But, every good times comes to an end, och vi skiljdes åt på stationen där vi hoppade på olika bussar och nu sitter jag här, uttråkad och ensam. Jag funderar på att sova. Mmm, sova låter skönt.

Men, som rubriken lyder så måste jag bli bättre på att ta bilder. En bild säger ju mer än 1000 ord, och jag orkar ju inte skriva över 1000 ords texter varje gång.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-