Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

jag har verkligen ingenting intressant att säga till er idag..

Idag har jag faktiskt tränat, tro det eller ej (Och om du ej tror det så tror du fel). Jag har också städat mitt rum och besökt Johanna som åker iväg i 1 vecka imorgon. Så allt det där fick mig att fundera över vad jag faktiskt har gjort idag som är dåligt eller ohälsosamt.
Jo, jag tog ju förstås en godis från Johannas soffbord, då jag satt och blev lite hungrig. Men annars har skadeglädjen, sockerberoendet och den elaka emma varit ganska frånvarande denna dag. Jag har ingen som helst förklaring om varför men jag antar att det är själva anledningen till att jag är väldigt trött just nu. Fast det kan ju också bero på träningen, men nu ska vi inte skylla på det. Men, jag menar, jag har inte dragit min bror i håret, skrattat åt någon som ramlat (inte för att jag har sett någon som har ramlat) eller ens druckit oboy.
Efter att jag hade funderat på det ett tag så började jag fundera på om det här skulle vara långvarigt eller om det var bara idag, någon sorts söndagsångest eller liknande. Och jag funderade också på om det var bra eller dåligt att jag faktiskt betedde mig på det här sättet.

Sedan funderade jag på om jag funderade alldelles för mycket och gick istället ner till köket och gjorde en stor kopp oboy, då jag på vägen drog min bror lite i håret mednas han spelade sitt kära X-box 360 så att jag förstörde hans spelande. Då skrattade jag.

Postat av: Olivia

hahaha nu e de jag som har blivit sån istället, avsmittare!! jag och hanna äter godis nästan efter varje träning, jag har skrattat åt martina som hela tiden ramlar på isen, och jag har slått min syster alldeles för hårt på axeln...

2010-01-24 @ 23:00:24
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Emma

De e bra Olivia, fortsätt så :D

2010-01-25 @ 09:55:20
URL: http://grannis.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-