Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

i olivias kök

Hej bloggen.
Jag fick inte sova, fast jag och Olivia plannerar att sova ut imorgon, jag vet att vi båda behöver det. Men just nu sitter vi vid var sin dator i köket och dricker apelsinjuice. Jag vet att det låter jätte osocialt men det är det verkligen inte när det gäller Olivia och mig. Vi står ut med allt, det känns bara så skönt att ha någon annan i rummat med sig, även om det är ett jättestökigt rum, eller om ingen av oss har duschat på flera dagar. Det blir verkligen aldrig osocialt och det är så jag vill ha det. Om mina vänner inta var så så skulle det ju inte funkat eftersom att jag varken städar eller duschar. Hahaha, det där sista kanske inte var helt sant men det är sjukt hur kul man kan ha när man sitter helt tysta i ett kök.

Postat av: Olivia

hahahahhahahhaha!!!! love you hun

2010-01-29 @ 21:46:56
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-