Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Grattis Broschan 14 år.



Ja, käre bror
nu har du blivit stor
Hela fjorton år
det är nästan så att jag fäller en tår
jag minns när jag ville
att mammas bebis inte skulle vara en kille
men sedan tog de hem dig
och allt snurrade inte längre kring mig
men om jag skulle vetat att det var du
som jag vet nu
så skulle jag aldrig vilja byta bort dig
hur mycket du än retar eller petar på mig
eller snarkar i mitt öra
men det är sånt som en bror ska göra
annars skulle ju inte du vara Mathias
inte heller Matte, Pinga eller Pias
Eller allt annat du kallas och heter
Fast jag tror inte att du har kallats Peter
Men, även om jag är dum
och går in på ditt rum
drar dig i håret, slår dig, snor dina saker
stör, snor TVn eller tar dina kaker
så älskar jag dig lika mycket, lillebror
och det spelar ingen roll hur stor
du blir, 18, 27, 56, 79 eller 82.
jag kommer att tycka om dig lika mycket ändå.

Grattis på Fördelsedagen Mathias. (och jag hoppas på tårta såklart)

Postat av: Mathias

Åhhh... tackar

2010-01-15 @ 20:23:11
URL: http://piasgrann.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-