Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Disney On Ice

Jag, mamma, Sara och Frida åkte idag och såg på Disney On Ice. Åker dit varje år, och jag tror att barnen blir mindre och mindre för varje år som går. Känns inte riktigt som om jag passar in längre. Men, vem vill passa in? Nejdå, jag och Frida satt och flirtade med Peter Pan och Kalle Anka, och sjöng med i alla låtar som vilket barn som helst. Ja, första raden är ju aldrig fel, eller hur?

En pigg och glad Frida sitter och väntar på att showen ska börja.














kommer möjligtvis fler bilder...


Postat av: Olivia

sjuuuukt bra bilder!!! haha ser att du och jag också va med ;) <3

2010-01-11 @ 09:10:38
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-