Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

2010

Okej, jag har nu klurat ut mina nyårslöften. Läs och häpna.

• Klippa en annorlunda frisyr eller färga mitt hår
• Göra mina läxor, och mena det
• Minska utkomsterna på McDonalds
• Lära mig att rapa
• Lära mig att låtsasrapa
• Lära mig att jonglera med tre bollar
• Använda studiebidraget till i alla fall 1 sak mer än ätbart varje månad
• Kunna säga Västkustskt 5 gånger snabbt utan att det blir fel

Okej. Vi får se hur det går, jag har ju ganska många, så jag borde ju klara av 1 tycker man. Men å andra sidan så är det ju mig vi pratar om, jag kan inte ens byta mina lakan själv.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-