Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

ut och lek med er

Ojojoj, jag har egentligen ingen tid för det här men som ni vet så får jag bloggabstinens om jag inte får bloggat, så here goes.
Jag ska ta bussen till kungsbacka om lite mer än 1 halvtimma och jag ska duscha och äta innan det (jag vet att mamma kommer att skratta när hon läser detta eftersom att hon inte tror att jag skulle klara det) Och jag är inte så säker själv, så varför sitter jag ens här då?
Jag ska träffa Johanna och vi ska skrapa ihop lite pengar till fika och sedan ska jag ta och träffa Marcus efter det, så det blir galet hela dagen lång. Men, det är ju lov människor, det är väl meningen att man ska ha kul då också, eller är alla inställda på att sova bort lovet? Haha, skit samma jag måste verkligen springa in i duschen nu.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-