Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Tjobre

Tisdagen, vilket brukar vara den jobbigaste dagen på hela veckan, funkade väldigt bra idag. Allting verkar fnka bra helt plötsligt, talet är talat, det är sovmorgon imorgon, alla mina vänner är så underbara och så mycket pengar som jag har på mitt kort just nu har jag aldrig någonsin haft på det innan. Cashen rullar in, haha, nej men det rullar väl inte lika mycket ut som det brukar antar jag. Jag vet inte om det här hänger ihop eller något, men var du än är och hur du än mår så hoppas jag att livet går såhär bra för dig också just nu.

Postat av: ella

som mitt nya inlägg lyder, tkr du att jag ska sluta blogga? vill gärna höra vad du tkr :)

2010-02-02 @ 20:39:06
URL: http://daniellasamuelsson.blogg.se/
Postat av: Olivia

you're happy - I'm happy :) LOVE YOU

2010-02-02 @ 22:25:55
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-