Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

rubrik

Film idag på Svenskan, vilket ledde till att det inte var någon matte, velket ledde till en bra start på dagen. Jag gjorde även klart min slutuppgift på medieproduktionen idag och känner mig stolt att erkänna det. Efter skolan gick vi igenom snön och kylan (som jag verkligen är trött på nu) till Kungsmässan och sedan tog jag och Marcus bussen hem till honom en stund. Mycket trevligt. 

Nu har jag lovat Frida att skriva klart ett internetarbete som vi gör tillsammans så jag hör antagligen inte av mig mer idag, om jag inte blir klar (vilket jag såklart blir Frida!) 

Postat av: Frida

det får vi väl hoppas!

2010-02-10 @ 21:00:05
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-