Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Okej. Nu ska jag ta itu med det här.

Allt har varit ganska positivt de senaste veckorna. Jag har kanske verkat väldigt glad, och visst finns det många anledningar till det men det finns en känsla där nere i hjärtat som gör ont hela tiden också. Något som jag antagligen inte visat er.
Ja, det var begraning idag. Rasmus Lilleman Johansson kommer aldrig mer att vistas i solljuset över ytan på jorden. Det var som ett sista farväl idag. Man grät de sista tårarna. Men att se den där lilla kistan, prydad med rosor och blommor som folk som brydde sig om honom har lagt där, det gjorde ont. Det var högar av blommor. I olika färger. Kort, texter, kransar och så kistan. Och att se så många männiksor gråta och må dåligt. Det gjorde ännu ondare. Fy, jag hatar sånt. HATAR HATAR HATAR.
Men nu är det över, och jag vet att männiksorna runt omkring mig tar hand om varandra. Håller om varandra och hjälper varandra upp när vi faller. För det är så man gör mot dem man älskar.

Rest In Peace Rasmus. Jag glömmer dig aldrig.

Till Rasmus. En av dina favoriter.

Postat av: Frida

rasmus<3

vet inte vad jag ska skriva...

2010-02-11 @ 19:53:31
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-