Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

jag och kameran är laddade

För en mycket trevlig kväll hemma hos Thilda den vilda. Bussen går om 10 minuter, och jag har till och med städat. Jag känner mig bra. Nu blir det bara till att skrapa ihop lite saker och sen ska jag springa till bussen, hoppas inte att Frida missar den, haha, men om jag känner henne rätt så vet jag att det finns en risk.

Postat av: Din Thilda

Jag var till och med ute före dig :D Fast ett tag där trodde jag att jag skulle missa den......

2010-02-18 @ 19:55:58
URL: http://fridaliljeberg.bogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-