Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

jag har tänkt

Jag skrev den rubriken för kanske en halvtimma sedan och sedan var jag och gjorde andra saker en stund. Så jag har inte alls tänkt, eller jo kanske, men inte vad jag kommer ihåg.

Jag har inte städat och min katt sitter och dreglar på mig, så det här har väl utvecklats till en sån där tråkig kväll då jag inte gör någonting bra. Men imorgon ska jag hem till Thilda med lite tjejer från klassen, ska bli mycket trevligt. Jag ska antagligen träffa Stekis, Dagge och Marcus innan det också, så det blir en mycket bra dag hoppas jag på. Kameran får jag ta och ladda också, för jag har blivit ganska dålig på att ta kort på sistone, så det får vi allt ändra på.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-