Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

jag borde egentligen skriva arbete

Men jag kunde bara inte hålla mig borta från bloggen. Jag har egentligen inget intressant att skriva men jag känne på mig att det kan bli en lång text idag, för att jag ska slippa att skriva arbetet.

So here goes.
Telefonen ringde imorse och jag svarade trött. Det var pappa som sa åt mig att jag var tvungen att gå upp, och jag kravlade mig segt upp ur sängen några minuter senare. Men, som vanligt så hann jag med bussen, som jag turligt nog har gjort varje dag sedan vi började skolan.
Väl i skolan så får vi veta att vi egentligen skulle haft sovmorgon och alla sätter sig i ett mörkt kök och halvsover eller surar i 1,5 timma istället. Sedan var det två väldigt aktiva lektioner följt av att många från klassen drog och bowlade, mycket trevligt. Jag vill säga att jag kom 2a, men jag tror att Dagge kommer att slå mig då, men jag är redo att ta den risken.
Jag kom 2a, av de i min grupp i alla fall. (höhö) Och Frida vann. Nathalie varkade ha bowlat innan om man säger så, tjejen slog antagligen banrekord, helt sjukt bra var hon. Min pojk var också mycket brah på bowling, fast han vågar inte erkänna det själv.
Hjälp den här texten blir ju inte alls så lång som jag hade hoppats, så det kommer säkert att publiceras ett till inlägg inom kort.

Jag menar, nej, jag ska skriva mitt arbete.

Postat av: Daggeeee

Nu ska jag slååå diiiig :@ (:G) Vadå KOM jag tvåa..? ;P hahah (y'♥

2010-02-09 @ 19:03:30
Postat av: Frida

jag är bäst :D

och internet är jättekul och intressant!

2010-02-09 @ 21:48:52
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-