Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Jag blir så förrrrbannad

Jag orkar inte med snön längre. Först var jag bara irriterad på den men nu orkar jag verkligen inte längre, jag vill se gräs, blommor och solen. Värmen. Jag vill gå utan jacka och jag vill kunna ligga på gräset och se upp i den blåa himlen. Jag vill känna lukten av vårregnet och jag vill att det ska vara ljust när jag drar upp rullgardinen på morgonen. Men först och främst å vill jag bara ha bort snön. Är det egentligen så mycket begärt?

Japp. Nu fick jag skrivit av mig lite. Känns skönt.

Postat av: Olivia

jag ogillar snön sååå starkt!!!

2010-02-23 @ 19:15:18
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-