Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

hej alla barn

Igår var en mycket bra alla hjärtans dag som jag spenderade med min Marcus. Vi kollade på film, lyssnade på bra musik och åt chips med ost på söndriga tallrikar. Det blev också kaka, och en del cola på det. Så mätt blev man ju och dessutom trött. Jag tror att vi somnade vid 11 halv 12 kanske, och det var ju mycket tidigare än vad jag har somnat de senaste dagarna.
Vi vaknade vid 9, fråga inte varför, för jag har ingen aning, och spelade lite guitarrhero, checkade facebook och hade det allmänt trevligt. Jättebrah. Vi tog bussen in till Kungsbacka och skiljdes åt vid halv 3 då jag åkte hem. Nu sitter jag här i Johannas källare och här blir det inget sovande före tolv kan jag nog gissa mig till. Så vi lär höras av under kvällen/natten. Haha.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-