Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

frukost vid datorn

Nu kanske ni hoppades på ett roligt inlägg om när jag berättar att jag spillde ut all min frukost över datorn som de flesta "mat vid datorn" rubriker brukar handla om, men nej. Jag har inte spillt något över datorn eller tangentbordet på länge (kanel kanel).
Idag är det snö ute. För er som inte har vågat kolla ut genom ett fönster så är det galet mycket snö ute. Men bussarna verkar gå som vanligt ändå så jag ska ta och möta upp Marcus i Kungsbacka för att sedan dra med mig honom hem hit om han vågar. Jag funderar på om jag ska ta ner tvätten tills dess. Och kanske duscha. Och plocka upp min brors smuttstvätt från hela övervåningsgolvet.

Hjälp det lät som mycket att göra.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-