Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Bryan Adams Och Choklad Räddar Min Söndagskväll

Jag har gått och blivit lite svag för Bryan Adams gamla låtar. Man kan hela texterna i huvudet redan och jag sitter och sjunger med i låtarna som om jag alltid har kunnat dem. Man får ju rysningar av hans fina texter och hans underbara röst. Oh, han gillar vi!
Sedan Chokladen har jag väl alltid varit svag för, men jag tänkte skriva med den i rubriken för att inte göra den besviken, för trots allt så räddar den ju min söndagskväll också.

                               


Postat av: Thilda

Han är braaa :D

och vad lyssnar jag på just nu?

Bryan Adams - Heaven!

2010-02-28 @ 19:48:38
URL: http://thildazimmergren.devote.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-