Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

13 februari 2010

Jag har haft en bra födelsedag. Mycket fina presenter och roliga skratt. Jag orkar inte lägga upp bilder på alla presenter just nu, men det är riktigt finfina saker kan jag lova er, för mina vänner och familj känner mig så väl. Frida kom hit under förmiddagen och gav mig pengar, money baby. Jag gillar pengar.
Sedan kom Olivia hit vid fyra kanske och gav mig två skitfina tröjor, som jag måste visa er sen. (jag känner mig lite hemlighetsfull). Jag och Olivia träffade även på Jocke som gav mig en present i form av en film. Men inte vilken film som helts utan, New Moon som jag och Olvia sedan såg på. Jag har fått jättefina saker under dagen och veckan också kan jag lova. Men jag är verkligen dödstrött och orkar inte hålla på att ta kort på allt och lägga in det på datorn, redigera och lägga upp på bloggen som den duktiga bloggare jag egentligen är. Jag kanske låter negativ, men jag ska nog ta och sova istället, efter en bra födelsedag med jättegod tårta och mat.  
Imorgon är det alla hjärtans dag också. Det vore ju dumt att missa.

Godnatt.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-