Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Zleepy

Filmen var inte den bästa jag sett men ändå värd att se. Så jag antar att det är vad man kallar en bra film? Japp, vi säger så. Nu är jag rätt trött som ni antagligen märker så jag tror att jag ska sova nu. Inga planer för morgondagen ännu, jag och Kim är ju ensamma hemma hela helgen så inget vet vad som kan hittas på.

Postat av: Carro

Hellue.

Jo jag hittade till din blogg också.

riktigt kul faktiskt, inte riktigt vad jag hade väntat mig :p

Inte så stor chans va att du kommer hem bara för att inventera vaa..? xD Hehe.

// Carro :)

2010-12-11 @ 22:58:38
URL: http://ccarrro.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-