Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Min Julafton

Vi vaknade klockan 6.30, eller ja, jag blev väckt då men det antar jag att ni förstod. Vi åkte iväg till Hilton hotellet här i Saratoga och åt frukost med massor av andra människor. Och det är sant det jag säger nu, att Kim själv inte ens vet hur många kusiner han har. Eller det kanske inte är så konstigt när hans pappa har 17 syskon? Japp, sist de försökte räkna så kom Emily fram till att hon hade ca 200 eller 300 kusiner. Haha, så idag har jag mött massor av kusiner och uncles och aunts. Tomten (som ni kommer se på bilderna) är faktiskt Emilys Uncle Freddy (och ja, det är riktigt skägg, hår och mage på den tomten).
Efter den frukosten så åkte vi faktiskt och köpte en kattunge till Emilys farfar i julklapp (som vi bor hos för övrigt om jag inte hade berättat det). Hon heter nu Holly och han älskar den lilla lekfulla krabaten.
Sedan var vi hemma några timmar innan Uncle Brian och hans fru Judy och deras son kom hit och vi åkte och åt middag i stan och sedan åkte vi hem. Ja, det var min julafton.


Emmas "Bacon-face"


Emilys "Bacon-face"


Hahahaha alltså, den sista bilden...

Postat av: Matilda och Johanna

Var det du som kom på namnet?? :P

2010-12-25 @ 11:07:51
URL: http://tildaanvildan.blogg.se/
Postat av: Olivia

hahaha sööt katt!! nu är de morgon i sverige och jag går runt med min beloved chili's tshirt :D LOVE

2010-12-25 @ 11:12:15
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: johanna

FYYYY va coooolt halsbandet är!!!!!!! jag älskar det!! <3

2010-12-25 @ 20:57:26
URL: http://johannameh.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-