Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

"If you're a bird, I'm a bird"

Såg på The Notebook denna kväll och jag hade glömt av hur bra den filmen är. Även om jag har sett den ungefär ett 20-tal gånger säkert, och jag kan iprincip de flesta replikerna. Men den är så himla fin.

" Why didn't you write me? Why? It wasn't over for me. I waited for you for seven years and now it's to late.
I wrote you 365 letters. I wrote you every day for a year.
You wrote me?
Yes. It wasn't over. And it still isn't over."

Ja, jag var bara tvungen. Jag är rätt trött och ska nog ta och sova snart. Idag hände det inte speciellt mycket utöver det vanliga. Jag sov genom hela Engelskalektionen för jag var klar med mitt arbete (och för er information har jag A i engelska, just saying).
Annars hade jag sista lektionen Fysik, som varje dag. Fast idag gick den lektionen extra långsamt och klassen kunde verkligen inte hålla klaffen när den skulle så jag fick iprincip hjärnskakning på grund av att jag höll inne en del saker jag gärna skulle skrikit till de personerna som inte kunde vara tysta. Ja, jag var ganska trött och hade inte ätit någon lunch heller för jag glömde mina pengar. Så därav huvudverken kanske.
Och till middag åt jag Kentucky Fried Chicken (bara den bästa kycklingen någonsin) och kollade på Mr Beans semester och sedan, som sagt, The Notebook.
Det var inte mycket jag hade att säga, men lite är bättre än inget ju.


Postat av: Olivia

jag har inte sett the notebook än ;O

2010-12-04 @ 11:20:31
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Dagge

Du är fin(:

2010-12-04 @ 11:53:56
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-