Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Idag byggde jag ett hus

Med lite hjälp från andra personer. Men vi byggde det faktiskt från grunden och det var faktiskt kul. Mycket hamrande och lyftande och mina ögon går i kors nu redan vid halv 6 på kvällen.
Vi byggde det för välgörenhet och vi som var där var jag, Grace, Mr Tom, Tema, Nick, Robbie, Lauren och Temas kompis Nathan från skolan (och en hel drös med andra människor som vi inte kände). Vi kom dit lite innan 8 på morgonen och lämnade det nästan färdiga väggarna, både inomus och utomhus, vid halv 4. Efter detåkte vi till kyrkan för att hjälpa till att pynta granen och nu ska jag ta och somna innan vi åker till Saturday Night Alive + middag ute antagligen som vanligt.

Men det här är mina bilder från idag, Grace tog många av dem också.


Om det är nått som kan få en att vakna tidigt på morgonen, så är det en Double Chocolaty Chip Blended Cream Frappuccino från Starbucks... mmmmm!


Sötaste Tema.


Emma och Tema (lika kul varje gång man säger det för att det rimmar).


Lauren, Emma och Tema jobbar på.


Emma och Tema.


Tema, Nathan, Emma, Nick, Lauren.


Lunch!


Någon random gubbe och Mr Tom.


Robbie.


Grace vill inte va med.


Tema och Emma balanserar.


Robbie kan också


Lauren





Grace och Emma är cuula.


Postat av: Frida

Så tema uttalas med ett kort e? Det trodde jag inte.

Och jag vill också hjälpa till med något. Ska bli volentär (heter det så?) inom något!

2010-12-05 @ 04:16:14
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Tema uttalas som Emma fast med ett T framför. :)

Som.. Temma. Fast det stavas Tema. Ja, du fattar!

2010-12-05 @ 04:38:50
URL: http://grannis.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-