Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Grattis på födelsedagen Pappa!

Han ä starkast, han är bäst
Han har muskler som en häst
Även om hästar gör dig rädd så
Fortsätter du att säga det ändå
Och idag fyller du femtio år
För att släcka ljusen på tårtan behöver vi en brandkår
Haha, Pappa jag önskar att jag var där
Men istället är jag i Saratoga, här
Och tänker på dig min käre far
Och även om vi vet att det tar
Ett halvår innan vi ses igen
Önskar att jag kunde krama dig nu men
Jag får låta Mamma, Mathias och Sara
Ta hand om det och du får helt enkelt klara
Dig utan mig idag, men känn ingen smärta
För du finns alltid i mitt hjärta
I Thailand har du det säkert jättefint idag
På din fina födelsedag
Min present till dig kommer att bli väldigt sen
Men eftersom att jag vet att du inte är klen
Så vet jag ju att du kan vänta till sen
För jag tror verkligen att du kommer gilla den
Hehehe nu blir du nyfiken va?
Du får vänta till Mars eller något sånt, haha
Men det är värt det, tro mig
Jag vet att du kommer gilla den, för jag känner dig
Men Pappa du vet att jag alltid finns där
Även om jag nu är här
Du betyder mer än du tror för mig
Grattis på födelsedagen, jag älskar dig






Och varje gång jag öppnar min plånbok så tittar du tillbaka på mig, för att du är den första bilden i den lilla bildfickan. Du och jag. Jag saknar dig Pappa, mer än du tror. Kill i handen!

Postat av: Emma

Hej. Seriöst, om du som läser detta vet vad min kära pappa ska få i present så skriv gärna inte ner det här. För det skulle varit ganska dumt. Hejdå :)

2010-12-28 @ 04:16:02
URL: http://grannis.blogg.se/
Postat av: Tony

Tack för den fina dikten.

Kill i handen från pappa

2010-12-28 @ 08:58:14
URL: http://mazzagrann.blogg.se/
Postat av: Thilda

Lite kul att våra pappor fyller år på samma dag' min pappa fyllde 51 idag hihi :)

2010-12-28 @ 20:12:21
URL: http://thildazimmergren.blogg.se/
Postat av: elin

haha älskar första bilden, så klockren! :D

2010-12-29 @ 01:50:43
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-