Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Frida din lille fillur

Vad glad jag blir!
Och även om du inte har skrivit ditt namn någonstans på paketet eller i paketet så vet jag att det är från dig. Du lämnade ju lite ledtrådar på kortet, hehe. Får jag öppna kortet förresten? Blir lite fundersam ju. Och tre paket?! Haha, tack så jättemycket, åh vad nyfiken jag blir nu, och ditt paket ska nog snart anlända till Sverige det med!


Postat av: Frida

Du kan nog känna vad som döljer sig i paketen...

Och öppna brevet för tusan! (; <3

2010-12-08 @ 06:44:39
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Dagge

Om du någonsin skaffar en kramruta i ditt hus.. FÅR JA KRAMA DIG I DEN DÅ?!?!?! :D:D

2010-12-08 @ 22:39:19
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-