Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Christmasparty

Dennna kväll spenderade jag med utbytesstudenterna och deras familjer. Jackies familj har nu också blivit en del av det hela för att de tog en tysk tjej som var tvungen att byta familj i veckan. Så hela hennes glada familj var där, och jag och Alice (som också är från Sverige) sjöng Santa Lucia, några tyska tjejer sjöng stilla natt på tyska och alla delade med sig lite av deras jul. Det var rätt mysigt, och alla bakade och tog med sig något som var juligt i just deras land. Eller ja, alla bakade... utom lata jag som tog ett stopp på IKEA på vägen över och köpte en låda med pepparkakor. He he he.
Men det var en fin kväll och nu är jag supermätt efter allt ätande. Somnar nog gott om några minuter.


Postat av: Tia

Det verkar inte gå någon nöd på dig vad gäller svensk mat och choklad från IKEA!!! :-)

KRAMAR från din andra mamma Tia

2010-12-15 @ 22:09:25
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-