Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Är det måndag?

Jag tror att det är måndag. Det är antingen måndag eller tisdag i alla fall. Idag vaknade jag vid halv 12, jag åt en banan och sedan gick jag ut och tog lite bilder med Emily i det kalla vädret. Efter det tror jag att det tog 5 minuter innan vi kunde känna våra fingrar igen, men vi fick taget lite bilder i alla fall.
Sedan åkte vi till köpcentrumet i närheten, bytte några julklappar och köpte lite annat bra. Strumpor bland annat. Efter det så åkte vi och köpte pizza och det var min dag det.



Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-