Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Ah fast nä

Vill ni höra om mitt fruktansvärda galet grymma senaste dygn? Eller vi kan väl ta bort grymma och galet så passar meningen in bättre.

Ja, jag hade ju som sagt mycket läxor att göra igår. Till mina tre första projekt behövde jag bilder, så jag satte mig vid datorn och valde ut de typ 70 bilderna som jag behövde. Sedan när jag hade markerat alla så föriktigt i ungefär en halvtimma så lyckades jag avmarkera dem igen och jag fick börja om.
Men jag fick bilderna markerade igen, och jag skulle alltså skriva ut dem. Jag testade med en bild först, för att se hur det skulle se ut och det såg bra ut så jag klickade på skriv ut på 4 andra bilder. Men skrivaren ville inte skriva ut. Så jag testade igen, men bara med en bild den här gången, men det hjälpte inte. Så jag testade att stänga av skrivaren och sätta igång den igen, jag testade att stänga av datorn och sätta igång den igen, jag gjorde både och samtidigt, jag testade en annan dator, jag fyllde på papper, tittade så att det fanns färg i skrivaren. Ingenting var fel.
Ändå satt jag där i timmar och inte förrän vid halv 10, efter ca 5 timmar eller så, så fixade jag det äntligen. Så den skriv ut alla bilder. Sedan begav vi oss till Walmart där jag skulle hitta en bokstav i trä, men det fanns inte, så vi åkte hem och gjorde en utav kartong istället och jag och Grace spenderade timmar med att försöka dekorera den fint eftersom att det var ett utav de viktigaste projekten.
Sedan fixade jag med mina andra projekt i några timmar till och jag kanske fick 2 eller 3 timmars sömn i alla fall. Sedan gick väckningen, 5.30 och jag var så gott som död när jag skrek efter bussen att stanna för att den var påväg att åka ifrån mig.
Jag satte mig på bussen och drog upp min ipod ur fickan bara för att upptäcka att den var död. Några mikrosekunder senare så märker jag att jag glömde allt jag hade jobbat på under hela natten hemma. Och vi har inga lektioner imorgon så det går inte att lämna in det imorgon (vilket är den sista dagen). Så jag dunkade mitt huvud så hårt i stolen framför att tjejen i sätet framför vaknade. Det var inte ens kul hur arg jag var. Om det var möjligt att vara så arg att det kom ut rök från öronen så skulle det gjort det på mig.
Och sedan har jag bara varit allmänt trött och sur hela dagen och ingenting funkar riktigt för mig just nu. Jag är hungrig också. Min familj och jag har en tidsskillnad på 13 timmar och min marabou är helt slut.

Jag behöver en kram.

Postat av: johanna

kram <3

2010-12-16 @ 23:21:10
URL: http://johannameh.blogg.se/
Postat av: Thilda

Du får iaf 4337 st tankekramar <3

2010-12-16 @ 23:21:39
URL: http://thildazimmergren.blogg.se/
Postat av: Frida

Då får några virtuella kramar från mig

Kram

Kram

Kram

Kram

Kram

(:

2010-12-16 @ 23:42:51
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Dagge

Kram♥

2010-12-17 @ 00:00:04
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Postat av: Anna

Här kmmer kramar från Thailand också, varma och kletiga! Vi var uppe i typ ett dygn igår men nu har vi sovit och vi ska äta frukost. Tänker på dig. Mamma

2010-12-17 @ 03:14:51
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-